ტრენინგის დასაწყისში ტრენერმა გაგვაცნო დღევანდელიდღის მიზნები. დავიწყეთ მუშაობა გეგმაში. ვიმუშავეთ სასწავლო პროცედურებზე. გავეცანით დიფერენცირებული სწავლების მეთოდების ოთხ დონეს:შინაარსი, პროცესი ,პროდუქტი, სასწავლო გარემო. ტრენერმა გვესაუბრა გარდნერის მრავალმხრივ ინტელექტზე და ბლუმის ტაქსონომიაზე. გავეცანით დიფერენცირებული სწავლების მასალებს. პადლეტში შევქმენით საზიარო დაფა.
კითხვები:
ОтветитьУдалитьრა მიზეზით შეაჩერეთ თქვენი არჩევანი ამ თემის ირგვლივ?
რამდენად ეფექთური იქნება ამ საკითხის გამოტანა საპრეზენტაციოდ?
რა შედეგზე გაგიყვანთ ამ თემაზე პრეზენტაციის მომზადება?
კომენტარები:
გავეცანი თქვენი პრეზენტაციის შინაარსს,რომელიც საკმაოდ საინტერესო და ცხოვრებისეული საკითხის შესახებაა.
დავინტერესდი ამ თემის ირგვლივ და გამიჩნდა შესაბამისი კითხვებიც.
რჩევა:ვფიქრობ თქვენს მიერ გაწეული შრომა ნაყოფიერია,თუმცა უმჯობესი იქნებოდა მოსწავლეთა მეტი ჩართულობა ჩანდეს სასწავლო პროექტში.